Persepsi usahawan industri kecil bumiputera terhadap aspek perlaksaan strategi pemasaran : satu tinjauan di Parit Raja, Batu Pahat, Johor
Strategi pemasaran memainkan peranan penting untuk menentukan kejayaan atau kegagaian sesebuah pemiagaan. Lantaran itu, kajian ini bertujuan untuk mengena! pasti aspek-aspek yang diperiukan untuk meiaksanakan strategi pemasaran daripada persepsi usahawan industri kecii bumiputera. Kajian ini diha...
Saved in:
Main Author: | Mohamood, Maziharita |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2001
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/2816/1/MAZIHARITA%20BT%20MOHAMOOD%20-%20declaration.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2816/2/MAZIHARITA%20BT%20MOHAMOOD%20-%2024p.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2816/3/MAZIHARITA%20BT%20MOHAMOOD%20-%20fulltext.pdf http://eprints.uthm.edu.my/2816/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi usahawan industri kecil bumiputera terhadap aspek perlaksanaan strategi pemasaran : satu tinjauan di Parit Raja, Batu Pahat, Johor
by: Mohamood, Maziharita
Published: (2001) -
Faktor penerimaan media sosial dalam pemasaran di kalangan industri kecil dan sederhana (IKS) di Labuan
by: Azleena Nordin, et al.
Published: (2019) -
AKW 201 � PEMASARAN FEB 01.
by: PPP, Pusat Pengajian Pengurusan
Published: (2001) -
AMP400 - STRATEGI PEMASARAN - APRIL 1995.
by: PPP, Pusat Pengajian Pengurusan
Published: (1995) -
AMP443 - STERATEGI PEMASARAN - FEBRUARI 1998.
by: PPP, Pusat Pengajian Pengurusan
Published: (1998)