Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) melalui penguasaan kemahiran teknikal dan kemahiran generik bagi mata pelajaran Pengajian Kejuruteraan Awam (PKA)
Kajian ini bertujuan berfokus terhadap mengenal pasti komponen penting pelaksanaan kerja kursus, komponen Pembelajaran Berasaskan Masalah, komponen kemahiran teknikal dan komponen kemahiran generik yang diperlukan dalam pelaksanaan kerja kursus mata pelajaran Pengajian Kejuruteraan Awam. Respo...
Saved in:
Main Author: | Khalid, Noorhidayah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.uthm.edu.my/1049/1/24p%20NOORHIDAYAH%20KHALID.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1049/2/NOORHIDAYAH%20KHALID%20COPYRIGHT%20DECLARATION.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1049/3/NOORHIDAYAH%20KHALID%20WATERMARK.pdf http://eprints.uthm.edu.my/1049/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembelajaran Berasaskan Masalah (PBM) melalui penguasaan kemahiran teknikal dan kemahiran generik bagi mata pelajaran Pengajian Kejuruteraan Awam (PKA)
by: Khalid, Noorhidayah
Published: (2020) -
Kesan pembelajaran berasaskan masalah terhadap motivasi pelajar dalam mata pelajaran kemahiran hidup
by: Jasman, Kamal
Published: (2014) -
Pembangunan E-Pembelajaran Berasaskan Web Untuk Mata Pelajaran Perdagangan
by: Zainol, Hamid
Published: (2001) -
Taksonomi simpson bagi tajuk kemahiran mendirisiap alat teodolit untuk mata pelajaran ilmu ukur
by: Yasak, Zurina
Published: (2006) -
Pengaruh konsep kendiri, personaliti dan prestasi akademik terhadap pembentukan kemahiran generik dalam kalangan bakal guru di Universiti Awam Malaysia
by: Nurull Salmi, Md. Dazali
Published: (2018)