Kesan Perancahan, Pembelajaran Pengaturan Kendiri Dan Penulisan Refleksi Terhadap Rekaan Seni Visual Dalam Persekitaran Pembelajaran Atas Talian
Sistem Pembelajaran Persekitaran Secara Atas Talian (SPPAT) adalah satu ruang perbincangan pembelajaran secara atas talian yang diwujudkan untuk membolehkan pelajar-pelajar berhubung dengan guru dan rakan pada bila-bila masa terutama di luar waktu persekolahan. Objektifnya untuk menggalakkan pelajar...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/52617/1/Pages%20from%20MOHD%20YUSOF%20BIN%20MUSTAFFA%20KAMAL%20-%20TESIS.pdf http://eprints.usm.my/52617/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | Sistem Pembelajaran Persekitaran Secara Atas Talian (SPPAT) adalah satu ruang perbincangan pembelajaran secara atas talian yang diwujudkan untuk membolehkan pelajar-pelajar berhubung dengan guru dan rakan pada bila-bila masa terutama di luar waktu persekolahan. Objektifnya untuk menggalakkan pelajar berkomunikasi dalam ruang forum dan berbincang tentang tugasan Kajian Rekaan Seni Visual (KRSV) dalam pelajaran Pendidikan Seni Visual. Melalui SPPAT, pelajar diberi perancahan oleh guru secara berperingkat mengikut langkah dalam tugasan KRSV bagi tajuk yang dipilih. Seramai 30 orang pelajar Tingkatan Empat dari sebuah sekolah di Pulau Pinang yang mengikuti mata pelajaran ini telah dipilih secara persampelan bertujuan sebagai peserta kajian. |
---|