Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.
Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap diantara pengurus besar dan orang yang paling hampi...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
1999
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/46663/1/Chin%20Loi%20Hin.pdf http://eprints.usm.my/46663/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
总结: | Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji
ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap
diantara pengurus besar dan orang yang paling hampir dengan pelanggan. Biasanya, kesan sistem servis penghantaran boleh diukur dari segi keuntungan tetapi keuntungan ini tidak dapat disahkan dengan tepat (Christopher, 1983). Oleh sebab itu,
kesan tersebut bolehlah di tukar ganti melalui penukuran kualiti servis. |
---|