Effectiveness Of Service Delivery System Of Electronic Sales Companies - A Study Of Structural Level And Manager's Origin.

Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap diantara pengurus besar dan orang yang paling hampi...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Chin, Loi Hin
格式: Thesis
语言:English
出版: 1999
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/46663/1/Chin%20Loi%20Hin.pdf
http://eprints.usm.my/46663/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Tujuan utama kajian ini ialah untuk mengenalpasti kesan daripada segi dua ciri syarikat penjualan elektronik ke atas sistem servis penghantaran. Dua ciri yang dikaji ialah tempat asal pengurus (samada tempatan atau luar negeri) dan bilangan tahap diantara pengurus besar dan orang yang paling hampir dengan pelanggan. Biasanya, kesan sistem servis penghantaran boleh diukur dari segi keuntungan tetapi keuntungan ini tidak dapat disahkan dengan tepat (Christopher, 1983). Oleh sebab itu, kesan tersebut bolehlah di tukar ganti melalui penukuran kualiti servis.