The Effects Of Corporate Social Responsibility On Corporate Reputation, Employee Job Satisfaction And Corporate Performance Of Small And Medium Enterprises In China

Kajian ini bertujuan menyelidik kesan Tanggungjawab Sosial Korporat (TSK) ke atas reputasi korporat, kepuasan kerja pekerja dan prestasi korporat dalam kalangan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) di China. Kajian dicetuskan oleh isu yang belum selesai berkaitan hubungan antara TSK dan prestasi...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Yang Lijie, Yang Lijie
格式: Thesis
語言:English
出版: 2016
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/32667/1/Yang_Lijie.pdf
http://eprints.usm.my/32667/
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini bertujuan menyelidik kesan Tanggungjawab Sosial Korporat (TSK) ke atas reputasi korporat, kepuasan kerja pekerja dan prestasi korporat dalam kalangan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS) di China. Kajian dicetuskan oleh isu yang belum selesai berkaitan hubungan antara TSK dan prestasi korporat serta kekurangan kajian lepas dalam topik ini. Motivated by unresolved issue of the relationship between corporate social responsibility (CSR) and corporate performance and a lack of relevant research, this study aims to investigate the effects of CSR on corporate reputation, job satisfaction, and corporate performance of small and medium enterprises (SMEs) in China.