Elements of marketing mix that affects brand loyalty of prescription drugs in Penang

Kajian ini bertujuan untuk meninjau hubungan di antara elemen-elemen kombinasi pemasaran yang terpilih dan pembentukan kesetiaan pengguna terhadap jenama. This study explores the relationships between selected marketing mix elements and the creation of brand loyalty...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: N.S Murugiah, Muthu Kumar
格式: Thesis
语言:English
出版: 2009
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/25491/1/Elements_of_marketing_mix_that_affects_brand.pdf
http://eprints.usm.my/25491/
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
实物特征
总结:Kajian ini bertujuan untuk meninjau hubungan di antara elemen-elemen kombinasi pemasaran yang terpilih dan pembentukan kesetiaan pengguna terhadap jenama. This study explores the relationships between selected marketing mix elements and the creation of brand loyalty in the prescription drug industry.