Faktor peramal persekitaran pembelajaran secara konstruktivisme dalam kalangan guru bidang sains dan teknologi sekolah menengah kebangsaan kawasan Lembah Klang, Malaysia
Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenal pasti sejauh manakah wujudnya persekitaran pembelajaran secara konstruktivisme dalam kalangan Guru Bidang Sains dan Teknologi sekolah menengah kebangsaan kawasan Lembah Klang. Seterusnya, kajian ini turut mengenal pasti sejauh manakah hubungan d...
Saved in:
Main Author: | Lo, Yoon Mee |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/90761/1/FPP%202020%2024%20-%20IR.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/90761/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persekitaran Pembelajaran Secara Konstruktivisme untuk Mata Pelajaran Teknologi Maklumat dan Komunikasi di Sekolah-Sekolah Menengah Kebangsaan Kawasan Lembah Klang
by: Lo, Yoon Mee
Published: (2007) -
Effects of MATAS Hopscotch technique in the learning of subtraction of fraction among year 5 pulils
by: Periasamy, Devaki
Published: (2014) -
Biodewaterability and Liquid State Bioconversion of Activated Sludge Under Non-Sterilized Conditions
by: Sarkar, Md. Abdul Mannan
Published: (2006) -
Design And Simulation of Dual-Purpose Solar Continuous Adsorption System Using Malaysian Activated Carbon
by: Alghoul, Mohammad Ahmed
Published: (2005) -
Optimization and characterization of lipase-catalyzed synthesis of palm amino acid surfactant
by: Bidin, Hasmah
Published: (2009)