Menilai Tahap Kebolehbacaan Buku-Buku Teks Bahasa Malaysia Tingkatan Satu KBSM
Kajian ini bertujuan untuk menentu dan membandingkan tahap kebolehbacaan buku-buku teks Bahasa Malaysia, Tingkatan Satu, dengan menggunakan Formula Khadijah Rohani (1982) dan Prosedur Kloz. Kajian ini juga melihat perbezaan tahap kebolehbacaan buku teks Bahasa Malaysia Teras dengan buku-buku tek...
Saved in:
Main Author: | Hashim, Jasimah |
---|---|
Format: | Project Paper Report |
Language: | English Malay |
Published: |
1998
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9060/1/FPP_1998_64_A.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9060/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan dan Kebolehbacaan Bahan dalam Buku Teks Bahasa Malaysia Tingkatan 2 KBSM
by: Pang, Hock Chin
Published: (1996) -
Pendidikan pelbagai budaya : satu tinjauan buku teks Bahasa Malaysia KBSM Tingkatan 3 / Koek @ Kuek Chu Hiang.
by: Koek, Chu Hiang
Published: (1999) -
Kebolehbacaan buku teks bahasa Arab tinggi Tingkatan Empat Sekolah Menengah Kebangsaan Agama / Kamarulzaman bin Abdul Ghani
by: Abdul Ghani, Kamarulzaman
Published: (2010) -
Ciri-ciri linguistik dalam buku teks berbahasa Arab dan hubungannya dengan tahap kebolehbacaan teks di Malaysia
by: Kamarulzaman Abdul Ghani,, et al.
Published: (2017) -
Analisis Status Hadis Dalam Buku Teks Pendidikan Islam Tingkatan Dua Kbsm
by: Ibrahim', Norhasnira binti, et al.
Published: (2015)