Persepsi Guru Terhadap Keperluan Pelajar Dan Keupayaan Mengajar Kemahiran Keusahawanan dalam Mata Pelajaran Elektif Vokasional dan Teknologi
Kajian ini bertujuan untuk mendapatkan persepsi guru-guru mengenai kemahiran-kemahiran keusahawanan yang di perlukan oleh pelajar dan keupayaan guru-guru tersebut mengajar kemahi ran keusahawanan Suatu soal selidik yang menyenaraikan 40 kemahiran keusahawanan telah digunakan sebagai instrumen k...
Saved in:
Main Author: | Musa Kamal, Sri Hayati |
---|---|
Format: | Project Paper Report |
Language: | English Malay |
Published: |
1996
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/8949/1/FPP_1996_10_A.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/8949/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi Guru Terhadap Kompetensi Keusahawanan, Keupayaan Guru Mengajar dan Kaedah Pengajaran Keusahawanan dalam Mata Pelajaran Vokasional di Sekolah Menengah Negeri Pahang
by: Tam, Phun Khow
Published: (2006) -
Korelasi niat keusahawanan dan pencapaian prestasi mata pelajaran elektif ikhtisas perniagaan murid di sekolah menengah
by: Nurul Hidayah Omar,, et al.
Published: (2023) -
Faktor mempengaruhi pencapaian pelajar dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu elektif sains pertanian
by: Saud, Muhammad Sukri, et al.
Published: (2007) -
Pelaksanaan mata pelajaran vokasional dan kesannya terhadap kemahiran kebolehpasaran pelajar
by: Apparao, Prakas Rao
Published: (2014) -
Penerapan nilai-nilai keusahawanan melalui Mata Pelajaran Vokasional (MPV)
by: Irdawaty Mohd Bokhari
Published: (2006)