Strategi pembelajaran bahasa Perancis dalam kalangan pelajar tingkatan dua di sekolah berasrama penuh
Kajian ini dijalankan untuk melihat kekerapan strategi pembelajaran bahasa yang sering digunakan oleh pelajar-pelajar untuk mempelajari bahasa Perancis. Kajian berbentuk tinjauan ini melibatkan seramai 156 orang pelajar Tingkatan Dua di enam buah sekolah berasrama Penuh di Zon Timur. Subjek kajian...
Saved in:
Main Author: | Zainul, Muhammed |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/64775/1/FPP%202015%2037IR.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/64775/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Masalah Penyesuaian di Kalangan Pelajar-Pelajar Tingkatan Satu Sekolah Berasrama Penuh di Kedah
by: Mehat, Man
Published: (1997) -
Kesunyian dan kebimbangan dalam kalangan pelajar sekolah berasrama penuh
by: Koey, Soo Huey, et al.
Published: (2011) -
Tahap penguasaan penggunaan kata kerja dalam kalangan pelajar di tingkatan empat sekolah berasrama penuh
by: Annuar Khisham Isa
Published: (2021) -
Bahasa Jepun akan diajar di sekolah berasrama penuh
by: Utusan Malaysia, Malaysia
Published: (1983) -
Penggunaan strategi pembelajaran bahasa dalam kalangan pelajar tingkatan dua
by: Radha Nambiar,, et al.
Published: (2008)