Perkaitan antara penggunaan teknologi digital, kawalan kendiri dan hubungan ibu-bapa dengan perkembangan sosio-emosi kanak-kanak prasekolah
Perkembangan sosio-emosi adalah antara aspek perkembangan yang paling kritikal dalam kalangan kanak-kanak yang berada di peringkat prasekolah. Masalah kesukaran sosio-emosi dan tingkah laku prososial dalam kalangan kanak-kanak dilaporkan mampu menyumbang kepada pelbagai isu lain yang lebih seriu...
Saved in:
Main Author: | Wahab, Rozita |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/113062/1/113062.pdf http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/113062/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perkaitan Status Pemakanan dan Penglibatan Ibu Bapa dengan Pencapaian Akademik dalam Kalangan Kanak-Kanak Sekolah Rendah di Selangor, Malaysia
by: Sariman, Sarina
Published: (2011) -
Interaksi manusia dan komputer: warna yang paling berkesan untuk kanak-kanak pra-sekolah dalam pembelajaran Matematik menggunakan komputer - satu kajian kes di Malaysia / Haryani Haron
by: Haron, Haryani
Published: (1997) -
Happy education learning product atau "HELP" / Nurul Aida Harun … [et al.]
by: Harun, Nurul Aida, et al.
Published: (2012) -
Interkorelasi konstruk bagi kemahiran literasi awal kanak-kanak
by: Juppri Bacotang, et al.
Published: (2022) -
Ecocampus UMS sebagai persekitaran pembelajaran luar untuk pencapaian awal matematik dalam kalangan kanak-kanak prasekolah
by: Alley Emison, et al.
Published: (2022)