Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan

Tujuan kajian ini adalah untuk menyiasat penggunaan program multimedia interaktif oleh pelajar sains yang telah diprogramkan untuk kegunaan kumpulan kecil untuk membantu pemahaman terhadap konsep berkaitan dengan gerakan(motion).

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Aminuddin, Ab Rahman
Format: Thesis
Language:other
Published: Fakulti Pengurusan Ekonomi 2011
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/123456789/665
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.umt.ir-665
record_format eprints
spelling my.umt.ir-6652016-03-10T08:55:14Z Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan Aminuddin, Ab Rahman LB 2395.7 .A4 2006 Aminuddin Hj. Ab Rahman Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan Study skills Tujuan kajian ini adalah untuk menyiasat penggunaan program multimedia interaktif oleh pelajar sains yang telah diprogramkan untuk kegunaan kumpulan kecil untuk membantu pemahaman terhadap konsep berkaitan dengan gerakan(motion). 2011-02-16T02:33:09Z 2011-02-16T02:33:09Z 2006-09 Thesis http://hdl.handle.net/123456789/665 other application/pdf application/pdf Fakulti Pengurusan Ekonomi
institution Universiti Malaysia Terengganu
building Perpustakaan Sultanah Nur Zahirah
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaysia Terengganu
content_source UMT-IR
url_provider http://umt-ir.umt.edu.my:8080/
language other
topic LB 2395.7 .A4 2006
Aminuddin Hj. Ab Rahman
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
Study skills
spellingShingle LB 2395.7 .A4 2006
Aminuddin Hj. Ab Rahman
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
Study skills
Aminuddin, Ab Rahman
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
description Tujuan kajian ini adalah untuk menyiasat penggunaan program multimedia interaktif oleh pelajar sains yang telah diprogramkan untuk kegunaan kumpulan kecil untuk membantu pemahaman terhadap konsep berkaitan dengan gerakan(motion).
format Thesis
author Aminuddin, Ab Rahman
author_facet Aminuddin, Ab Rahman
author_sort Aminuddin, Ab Rahman
title Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
title_short Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
title_full Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
title_fullStr Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
title_full_unstemmed Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
title_sort kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
publisher Fakulti Pengurusan Ekonomi
publishDate 2011
url http://hdl.handle.net/123456789/665
_version_ 1738395464187772928
score 13.189131