Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan
Tujuan kajian ini adalah untuk menyiasat penggunaan program multimedia interaktif oleh pelajar sains yang telah diprogramkan untuk kegunaan kumpulan kecil untuk membantu pemahaman terhadap konsep berkaitan dengan gerakan(motion).
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | other |
Published: |
Fakulti Pengurusan Ekonomi
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/123456789/665 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.umt.ir-665 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.umt.ir-6652016-03-10T08:55:14Z Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan Aminuddin, Ab Rahman LB 2395.7 .A4 2006 Aminuddin Hj. Ab Rahman Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan Study skills Tujuan kajian ini adalah untuk menyiasat penggunaan program multimedia interaktif oleh pelajar sains yang telah diprogramkan untuk kegunaan kumpulan kecil untuk membantu pemahaman terhadap konsep berkaitan dengan gerakan(motion). 2011-02-16T02:33:09Z 2011-02-16T02:33:09Z 2006-09 Thesis http://hdl.handle.net/123456789/665 other application/pdf application/pdf Fakulti Pengurusan Ekonomi |
institution |
Universiti Malaysia Terengganu |
building |
Perpustakaan Sultanah Nur Zahirah |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaysia Terengganu |
content_source |
UMT-IR |
url_provider |
http://umt-ir.umt.edu.my:8080/ |
language |
other |
topic |
LB 2395.7 .A4 2006 Aminuddin Hj. Ab Rahman Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan Study skills |
spellingShingle |
LB 2395.7 .A4 2006 Aminuddin Hj. Ab Rahman Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan Study skills Aminuddin, Ab Rahman Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan |
description |
Tujuan kajian ini adalah untuk menyiasat penggunaan program multimedia interaktif oleh pelajar sains yang telah diprogramkan untuk kegunaan kumpulan kecil untuk membantu pemahaman terhadap konsep berkaitan dengan gerakan(motion). |
format |
Thesis |
author |
Aminuddin, Ab Rahman |
author_facet |
Aminuddin, Ab Rahman |
author_sort |
Aminuddin, Ab Rahman |
title |
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan |
title_short |
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan |
title_full |
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan |
title_fullStr |
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan |
title_full_unstemmed |
Kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan |
title_sort |
kesan kaedah meramal, mengamati dan menerangkan dalam pembelajaran konsep gerakan |
publisher |
Fakulti Pengurusan Ekonomi |
publishDate |
2011 |
url |
http://hdl.handle.net/123456789/665 |
_version_ |
1738395464187772928 |
score |
13.189131 |