Strategi pengurusan evidens pentaksiran bilik darjah murid berkeperluan khas dalam program inklusif sekolah rendah

Kajian ini bertujuan untuk meneroka Strategi Pengurusan Evidens Pentaksiran Bilik Darjah Bagi Murid Masalah Pembelajaran dalam Program Pendidikan Inklusif di sekolah rendah. Surat siaran KPM bilangan 14, 2018 menyatakan pemansuhan amalan peperiksaan pertengahan dan akhir tahun bagi murid tahap 1, te...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Velerie Wheelervon Primus, Musirin Mosin
Format: Article
Language:English
English
Published: MJSSH 2021
Subjects:
Online Access:https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41105/1/ABSTRACT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41105/2/FULL%20TEXT.pdf
https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/41105/
https://doi.org/10.47405/mjssh.v6i9.1026
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Be the first to leave a comment!
You must be logged in first