Hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam fizik pelajar tingkatan empat
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti hubungan antara gaya pembelajaran dan penaakulan saintifik dengan pencapaian dalam Fizik pelajar tingkatan empat. Sampel seramai 178 pelajar yang dipilih secara pensampelan rawak mudah. Kajian yang dijalankan merupakan kajian tinjauan dengan menggunakan pend...
Saved in:
Main Author: | Jumarni Jusuf |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/38936/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan antara kemahiran penaakulan saintifik dan gaya pembelajaran dengan pencapaian Matematik dalam kalangan murid tingkatan empat
by: Ayob Suzana,
Published: (2014) -
Hubungan kreativiti dengan pencapaian fizik pelajar tingkatan empat di daerah Hulu Selangor
by: Bahaudin Mohd Zulfahmi,
Published: (2011) -
Hubungan antara gaya pembelajaran dengan pencapaian akademik pelajar: Kajian ke atas pelajar tingkatan empat
by: Zainab, Yaman
Published: (2008) -
Hubungan antara sikap terhadap Fizik dan pencapaian Matematik dengan pencapaian Fizik pelajar tingkatan empat
by: Rahimah, Nor
Published: (2009) -
Hubungan antara gaya pembelajaran dengan tahap penguasaan pelajar tingkatan empat bagi konsep Graf Gerakan Linear di daerah Larut
by: Siti Amirah Hanisah Mohd Asri
Published: (2024)