Hubungan pengetahuan, sikap, sokongan dan persekitaran sekolah dengan keyakinan diri guru Sains sekolah rendah dalam penggunaan frog VLE
Penggunaan teknologi dalam pengajaran dan pembelajaran sains sedang berkembang pada kadar yang tinggi pada masa kini. Penggunaan Virtual Learning Environment (VLE) mendedahkan guru kepada aplikasi Internet dengan cara yang berkesan dan sistematik. Kajian ini membincangkan tentang hubungan antara pen...
Saved in:
Main Author: | Mainah Juran |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37883/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37883/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37883/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi terhadap pengetahuan teknologikal pedagogi isi kandungan dalam kalangan guru sains sekolah rendah di Kelantan
by: Shukri, Ismail
Published: (2016) -
Kesan pembelajaran koperatif terhadap pencapaian Matematik dan sikap terhadap pembelajaran Matematik bagi murid berkebolehan rendah di sekolah rendah bahagian Bintulu
by: Hii, Soon Bee
Published: (2010) -
Sikap Pendidik Sekolah Bestari Terhadap Penggunaan Komputer Dalam Pengurusan Pendidikan
by: Nor Azian, Mohd. Darus
Published: (1999) -
Penggunaan perisian multimedia pendidikan dalam pengajaran sains sekolah rendah
by: Afidah Matsod
Published: (2009) -
Kepimpinan guru besar di sekolah rendah berprestasi tinggi dan berprestasi rendah di Sulawesi Selatan
by: Ma'lum, Muhammad
Published: (2016)