Pengaruh akauntabiliti, interaksi dan pengurusan strategik guru terhadap pencapaian murid di daerah berpencapaian rendah di Sarawak
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti pengaruh dan hubungan antara akauntabiliti, interaksi dan pengurusan strategik guru dengan pencapaian murid dalam Ujian Pencapaian Sekolah Rendah di daerah yang berpencapaian rendah di Sarawak. Kajian ini menggunakan pendekatan kuantitatif yang melibatkan 23...
Saved in:
Main Author: | Dayang Lelawati Abang Jalil |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37558/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37558/2/FULLTEXT.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/37558/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pengaruh psikososial terhadap pencapaian murid dalam mata pelajaran Geografi di sekolah-sekolah menengah kebangsaan daerah Bau di Sarawak
by: Lee, Teck Moi
Published: (2011) -
Hubungan antara faktor status jagaan dan faktor pekerjaan ibu bapa atau penjaga terhadap masalah ponteng dalam kalangan murid sekolah rendah di daerah Pasir Gudang
by: Sivalimgam, Santhis Kumar
Published: (2021) -
Hubungan sikap pembelajaran dengan pencapaian Matematik di IKM
by: Norzilawati, Yusof
Published: (2009) -
Realiti Pencapaian Budaya Cemerlang Di Sekolah Dari Perspektif Pelajar
by: Rusli, Md. Zain
Published: (1998) -
Keberkesanan penggunaan aplikasi kahoot! dalam pengajaran kosa kata terhadap motivasi intrinsik, persepsi dan pencapaian murid pemulihan khas
by: Tan, Shih Min
Published: (2021)