Kajian terhadap Rekabentuk Pengiklanan Kempen Kesedaran Wabak Covid-19 oleh Syarikat Kaxprint di Pulau Pinang
Wabak Covid-19 merupakan satu wabak penyakit-berjangkit yang boleh menjurus kepada kematian. Terdapat 100 juta lebih kes yang telah dicatat di seluruh dunia dan Malaysia sahaja telah mencatat hampir 1 juta kes. Oleh itu, Kajian ini dilaksanakan dengan tujuan untuk memberi kesedaran kepada orang rama...
Saved in:
Main Author: | Ahmad Ali Imran Azlan |
---|---|
Format: | Undergraduate Final Project Report |
Language: | English |
Published: |
2021
|
Online Access: | http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3885/1/AHMAD%20ALI%20IMRAN%20BIN%20AZLAN%20C17B0004.pdf http://discol.umk.edu.my/id/eprint/3885/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian Terhadap Kempen Kesedaran Pencegahan Covid- 19 oleh Syarikat Friend Creative Design Di Geogetown, Pulau Pinang
by: Nur Shahirah Halim
Published: (2021) -
Kempen kesedaran pencemaran udara melalui media pengiklanan.
by: Sakinah, Shafie
Published: (2015) -
Kempen Kesedaran Oleh Syarikat Excel Computers And Services Terhadap Pengambilan Vaksin Bagi Mencegah Wabak Covid-19 Dalam Kalangan Masyarakat Di Kota Bharu, Kelantan
by: Siti Hajar Ahmad
Published: (2021) -
Kempen pengiklanan GST kepada pengguna
by: Zaiyadi, Ahmad Zubir, et al.
Published: (2015) -
Rekabentuk Mesej dan Keberkesanan Pengiklanan TV
by: Haslida, Ismail
Published: (2004)