Pembentukan model keberkesanan pengintegrasian teknologi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah rendah Malaysia / Qhamariah Samu
Kajian ini bertujuan menyelidik kepadanan model yang dicadangkan dengan data yang dikumpulkan daripada 1428 responden yang terdiri daripada guru besar, guru penolong kanan, guru mata pelajaran sains, matematik dan bahasa Inggeris di sekolah rendah seluruh Malayisa. Faktor-faktor yang dikaji adalah k...
Saved in:
Main Author: | Samu, Qhamariah |
---|---|
Format: | Thesis |
Published: |
2012
|
Subjects: | |
Online Access: | http://studentsrepo.um.edu.my/5565/1/qhamariah.pdf http://studentsrepo.um.edu.my/5565/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
The effectiveness of 'Cooperative Learning Approach' in learning Science among SK Tabuan Year 6 pupils / Kaerrah Haji Samu
by: Haji Samu, Kaerrah
Published: (2016) -
Kesan pengintegrasian teknologi web 2.na terhadap penerimaan pelajar sekolah rendah
by: Abd. Halim, Noor Dayana, et al.
Published: (2018) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi tahap pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran guru Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Cina di daerah Seremban
by: Voon, Yan Xue
Published: (2018) -
Pengintegrasian strategi pembelajaran terbalik dalam pembentukan modul pembelajaran fizik
by: Yunos, Mohd. Amerul Akmal, et al.
Published: (2013) -
Keberkesanan pendekatan Flipped Classroom dalam pembelajaran sains di sekolah rendah
by: Mohamed Noh Noraini, Abdullah Norazilawati, Wong Kung Teck, Hamzah Mahizer,
Published: (2017)