Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya
Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudaha...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English |
Published: |
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.um.edu.my/8645/1/UiTM_15112011.pptx http://eprints.um.edu.my/8645/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my.um.eprints.8645 |
---|---|
record_format |
eprints |
spelling |
my.um.eprints.86452014-10-31T13:59:37Z http://eprints.um.edu.my/8645/ Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya Edzan, N.N. H Social Sciences (General) Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan telah dikenalpasti sebagai punca utama aduan-aduan ini timbul. Sehubungan dengan itu, Perpustakaan telah mengadakan promosi dan pemasaran secara lebih agresif kepada pengguna. 2011 Conference or Workshop Item PeerReviewed application/vnd.ms-powerpoint en http://eprints.um.edu.my/8645/1/UiTM_15112011.pptx Edzan, N.N. (2011) Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya. In: Kursus Pemerkasaan Promosi dan Pemasaran Perkhidmatan Perpustakaan Dalam Memberi Impak Kepada Kepuasan Pelanggan, 14-15 November 2011, PTAR, UiTM, Shah Alam. |
institution |
Universiti Malaya |
building |
UM Library |
collection |
Institutional Repository |
continent |
Asia |
country |
Malaysia |
content_provider |
Universiti Malaya |
content_source |
UM Research Repository |
url_provider |
http://eprints.um.edu.my/ |
language |
English |
topic |
H Social Sciences (General) |
spellingShingle |
H Social Sciences (General) Edzan, N.N. Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya |
description |
Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan telah dikenalpasti sebagai punca utama aduan-aduan ini timbul. Sehubungan dengan itu, Perpustakaan telah mengadakan promosi dan pemasaran secara lebih agresif kepada pengguna.
|
format |
Conference or Workshop Item |
author |
Edzan, N.N. |
author_facet |
Edzan, N.N. |
author_sort |
Edzan, N.N. |
title |
Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya |
title_short |
Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya |
title_full |
Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya |
title_fullStr |
Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya |
title_full_unstemmed |
Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya |
title_sort |
penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di perpustakaan universiti malaya |
publishDate |
2011 |
url |
http://eprints.um.edu.my/8645/1/UiTM_15112011.pptx http://eprints.um.edu.my/8645/ |
_version_ |
1643688348991094784 |
score |
13.214268 |