Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya

Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudaha...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Edzan, N.N.
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2011
Subjects:
Online Access:http://eprints.um.edu.my/8645/1/UiTM_15112011.pptx
http://eprints.um.edu.my/8645/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.um.eprints.8645
record_format eprints
spelling my.um.eprints.86452014-10-31T13:59:37Z http://eprints.um.edu.my/8645/ Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya Edzan, N.N. H Social Sciences (General) Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan telah dikenalpasti sebagai punca utama aduan-aduan ini timbul. Sehubungan dengan itu, Perpustakaan telah mengadakan promosi dan pemasaran secara lebih agresif kepada pengguna. 2011 Conference or Workshop Item PeerReviewed application/vnd.ms-powerpoint en http://eprints.um.edu.my/8645/1/UiTM_15112011.pptx Edzan, N.N. (2011) Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya. In: Kursus Pemerkasaan Promosi dan Pemasaran Perkhidmatan Perpustakaan Dalam Memberi Impak Kepada Kepuasan Pelanggan, 14-15 November 2011, PTAR, UiTM, Shah Alam.
institution Universiti Malaya
building UM Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Malaya
content_source UM Research Repository
url_provider http://eprints.um.edu.my/
language English
topic H Social Sciences (General)
spellingShingle H Social Sciences (General)
Edzan, N.N.
Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya
description Dari masa ke semasa, Perpustakaan mendapat aduan serta kritikan mengenai perkhidmatan serta kemudahan yang diberikan. Selain daripada itu, maklumbalas juga diperolehi melalui pelbagai kajian kepuasan pelanggan yang dijalankan sepanjang tahun. Kekurangan pengetahuan mengenai perkhidmatan dan kemudahan yang disediakan telah dikenalpasti sebagai punca utama aduan-aduan ini timbul. Sehubungan dengan itu, Perpustakaan telah mengadakan promosi dan pemasaran secara lebih agresif kepada pengguna.
format Conference or Workshop Item
author Edzan, N.N.
author_facet Edzan, N.N.
author_sort Edzan, N.N.
title Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya
title_short Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya
title_full Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya
title_fullStr Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya
title_full_unstemmed Penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di Perpustakaan Universiti Malaya
title_sort penentuan kaedah promosi dan pemasaran melalui maklumbalas pelanggan: pengalaman di perpustakaan universiti malaya
publishDate 2011
url http://eprints.um.edu.my/8645/1/UiTM_15112011.pptx
http://eprints.um.edu.my/8645/
_version_ 1643688348991094784
score 13.214268