AKNC 2023 Perpustakaan Tun Abdul Razak: penyampaian perkhidmatan

Agenda perkhidmatan pelanggan menjadi elemen utama dalam perancangan strategik perpustakaan. Dalam hal ini, Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) berpegang kepada prinsip untuk menjadikan keperluan dan kehendak warga universiti sebagai keutamaan. Usaha ini direalisasikan melalui pelaksanaan pelbagai i...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: UiTM, Perpustakaan Tun Abdul Razak
Format: Book
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA (UiTM) 2023
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/95388/1/95388.pdf
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/95388/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Agenda perkhidmatan pelanggan menjadi elemen utama dalam perancangan strategik perpustakaan. Dalam hal ini, Perpustakaan Tun Abdul Razak (PTAR) berpegang kepada prinsip untuk menjadikan keperluan dan kehendak warga universiti sebagai keutamaan. Usaha ini direalisasikan melalui pelaksanaan pelbagai inisiatif yang memberi tumpuan kepada perkhidmatan pelanggan. Penambahbaikan dalam sistem penyampaian perkhidmatan ini tidak hanya melibatkan peningkatan dalam proses dan sistem kerja, tetapi juga melibatkan pengukuhan hubungan dengan pelanggan. PTAR telah melibatkan pelajar, pensyarah, staf dan komuniti luar dalam proses pembentukan perkhidmatan dan membuat keputusan perpustakaan melalui sesi perbincangan atau dialog langsung.