Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin

Sasaran kualiti bagi penulisan dan penerbitan telah ditetapkan pada nisbah satu penulisan satu pensyarah setiap tahun bagi semua pensyarah di UiTM Pahang. Petunjuk Prestasi Utama (Key Performance Indicator - KPI) penulisan bagi setiap pensyarah juga telah dinyatakan dengan jelas dalam Sasaran Kerja...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ariffin, Kamisah
Format: Conference or Workshop Item
Language:English
Published: 2008
Subjects:
Online Access:https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/57522/1/57522.PDF
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/57522/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my.uitm.ir.57522
record_format eprints
spelling my.uitm.ir.575222022-03-31T07:42:56Z https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/57522/ Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin Ariffin, Kamisah Learning. Learning strategies College and university teachers Research Sasaran kualiti bagi penulisan dan penerbitan telah ditetapkan pada nisbah satu penulisan satu pensyarah setiap tahun bagi semua pensyarah di UiTM Pahang. Petunjuk Prestasi Utama (Key Performance Indicator - KPI) penulisan bagi setiap pensyarah juga telah dinyatakan dengan jelas dalam Sasaran Kerja Tahunan iaitu satu penulisan sepanjang tempoh satu tahun yang dinilai. Namun begitu, analisa bagi hasil penulisan pensyarah di UiTM Pahang menunjukkan bahawa sasaran ini masih belum tercapai sejak ianya ditetapkan pada tahun 2005. Kertas kerja ini membincangkan strategi yang boleh diatur di peringkat pengurusan UiTM Pahang dan juga individu dalam usaha mencapai objektif dalam penulisan dan penerbitan seterusnya membolehkan objektif kualiti kampus tercapai secara keseluruhan. 2008 Conference or Workshop Item PeerReviewed text en https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/57522/1/57522.PDF (2008) Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin. In: UNSPECIFIED.
institution Universiti Teknologi Mara
building Tun Abdul Razak Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Teknologi Mara
content_source UiTM Institutional Repository
url_provider http://ir.uitm.edu.my/
language English
topic Learning. Learning strategies
College and university teachers
Research
spellingShingle Learning. Learning strategies
College and university teachers
Research
Ariffin, Kamisah
Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin
description Sasaran kualiti bagi penulisan dan penerbitan telah ditetapkan pada nisbah satu penulisan satu pensyarah setiap tahun bagi semua pensyarah di UiTM Pahang. Petunjuk Prestasi Utama (Key Performance Indicator - KPI) penulisan bagi setiap pensyarah juga telah dinyatakan dengan jelas dalam Sasaran Kerja Tahunan iaitu satu penulisan sepanjang tempoh satu tahun yang dinilai. Namun begitu, analisa bagi hasil penulisan pensyarah di UiTM Pahang menunjukkan bahawa sasaran ini masih belum tercapai sejak ianya ditetapkan pada tahun 2005. Kertas kerja ini membincangkan strategi yang boleh diatur di peringkat pengurusan UiTM Pahang dan juga individu dalam usaha mencapai objektif dalam penulisan dan penerbitan seterusnya membolehkan objektif kualiti kampus tercapai secara keseluruhan.
format Conference or Workshop Item
author Ariffin, Kamisah
author_facet Ariffin, Kamisah
author_sort Ariffin, Kamisah
title Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin
title_short Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin
title_full Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin
title_fullStr Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin
title_full_unstemmed Strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / Kamisah Ariffin
title_sort strategi pencapaian objektif kualiti dalam penulisan dan penerbitan / kamisah ariffin
publishDate 2008
url https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/57522/1/57522.PDF
https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/57522/
_version_ 1729707558533332992
score 13.160551