Kepentingan imej fotografi terhadap medium papan tanda pengiklanan pelancongan / Khairul Anuar Ibrahim ... [et al.]

Imej fotografi pada papan iklanpelancongan merupakan satu bentuk komunikasi melalui penglihatan dengan tujuan untuk menyampaikan, mempengaruhi seterusnya memberikan kesan emosi kepada khalayak penerima. Sesuatu imej fotografi pada papan iklan pelancongan yang menarik, mampu memberi gambaran awal ten...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Khairul Anuar, Ibrahim, Md. Nagib, Padil, Mohd Nuri, Yaacob, Mohammad Firdaus, Azman
Format: Article
Language:English
Published: Universiti Teknologi MARA, Perak
Subjects:
Online Access:http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/33315/1/33315.pdf
http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/33315/
http://idealogyjournal.com/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!