Trailer sebagai medium publisiti dan pemasaran: penelitian terhadap trailer filem Polis Evo (2015) / Mohd Shahrul Nizam Jaafar
Tujuan kajian ini adalah untuk mengkaji trailer filem sebagai medium publisiti dalam mempromosikan filem. Skop kajian ini tertumpu pada trailer filem Polis Evo (2015). Objektif utama kajian ini adalah untuk mengenalpasti elemen-elemen pemujukan yang paling penting dalam trailer filem bagi merangsang...
Saved in:
Main Author: | Jaafar, Mohd Shahrul Nizam |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Film, Theatre and Animation
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15934/1/PPb_MOHD%20SHAHRUL%20NIZAM%20JAAFAR%20FF%2015_5.pdf http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/15934/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Interpretasi Lucid Dream dalam tiga filem Hollywood kontemporari / Mohd Ferdaus Hassan
by: Hassan, Mohd Ferdaus
Published: (2014) -
Meneroka permasalahan tenaga modal insan dalam industri filem di Malaysia / Abdul Razak Haja Mohaideen and Mohd Syuhaidi Abu Bakar.
by: Haja Mohaideen, Abdul Razak, et al.
Published: (2018) -
Isu tanah dalam filem-filem terpilih Rahim Razali / Siti Normala Hamzah, Mohamad Saleeh Rahamad @ Ahamad dan Md Azalanshah Md Syed.
by: Hamzah, Siti Normala, et al.
Published: (2018) -
Teleologi : konsep moraliti dalam dua filem arahan Liew Seng Tat / Muhammad Rizal Zaman
by: Zaman, Muhammad Rizal
Published: (2016) -
Interpretasi sosial masyarakat distopia di dalam filem The Hunger Games: Catching Fire (2013) / Amzar Razali
by: Razali, Amzar
Published: (2015)