Kajian kemudahan terminal teksi di bandaraya Johor Bahru / Iskandar Bin Ishak
Perkhidmatan kemudahan awam adalah merupakan salah satu perkara penting dalam memainkan peranan sebagai pengerak kepada kehidupan seharian manusia. Disebabkan inilah kajian akhir yang dilakukan adalah berkaitan dengan perkhidmatan kemudahan awam iaitu kajian tentang perkhidmatan teksi. Kajian yan...
Saved in:
Main Author: | Iskandar, Ishak |
---|---|
Format: | Student Project |
Language: | English |
Published: |
Faculty of Architecture, Planning and Surveying
1998
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/1336/1/PP_ISKANDAR%20ISHAK_98_5%201.pdf http://ir.uitm.edu.my/id/eprint/1336/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pemandu teksi Johor mogok: Bantah arahan JPJ
by: Mohd Saifudin, Adam
Published: (1989) -
Meter teksi permintaan pengguna
by: Mohd Saifudin, Adam
Published: (1989) -
Kajian kepuasan pelancong terhadap perkhidmatan shuttle bus : kajian kes : City Tram, Bandaraya Johor Bahru
by: Akau, Johny
Published: (2006) -
Pengusaha teksi minta kelonggaran
by: Kartini, Noor
Published: (1991) -
Pengurusan kemudahan dan penyenggaraan bagi bangunan tinggi komersial di Johor Bahru
by: Tang, Wai Keong
Published: (2002)