Pemasaran filem di Malaysia : konsep produk, segmentation dan positioning dalam filem / Zairul Anuar Md. Dawam
Esei ini membincangkan tentang aspek pemasaran filem dalam konteks filem-filem Malaysia. Dengan mengambil beberapa contoh filem tempatan yang berjaya (dan juga yang kurang berjaya) di pasaran, fokus esei ini menyentuh aspek-aspek seperti konsep produk, pembezaan produk, segmentation dan positioning...
Saved in:
Main Author: | Md. Dawam, Zairul Anuar |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
UPENA
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/11617/1/AJ_ZAIRUL%20ANUAR%20MD.%20DAWAM%20JSM%2007%201.pdf https://ir.uitm.edu.my/id/eprint/11617/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Digital Skipping Rope / Nurul Akmar Zairul Anuar
by: Zairul Anuar, Nurul Akmar
Published: (2020) -
Subteks dan kejayaan naratif filem: analisis filem The Journey (2014)
by: Auni Ismail, et al.
Published: (2017) -
Midpoint dan kepentingannya dalam pembentukan naratif filem: Analisis terhadap filem Malaysia terpilih
by: Zairul Anuar Md. Dawam, et al.
Published: (2021) -
Dramaturgi filem: peletakan produk dalam naratif filem-filem Melayu dan Hollywood.
by: Fatimah Muhd Shukri.
Published: (2014) -
Fungsi muzik dalam filem : filem Ibu Mertuaku / Khairil Anuar bin Bahari
by: Bahari, Khairil Anuar
Published: (2015)