Tahap Kepuasan Perkhidmatan Kaunseling di Unisza Mengikut Pandangan Pelajar
Terdapat beberapa kajian dan bukti menunjukkan bahawa perkhidmatan kaunseling di universiti memainkan peranan yang penting dalam pembinaan kendiri yang seimbang kepada pelajar. Justeru kajian ini dijalankan bagi menilai sejauh mana kepuasan perkhidmatan kaunseling yang dijalankan di Universiti Sul...
Saved in:
Main Authors: | Muhammad Hasbullah Hakim, Mohd Noor, Amirul Fikri, Hamzah, Muhammadyazid, Mat Johari, Mohd Sani, Ismail |
---|---|
Format: | Conference or Workshop Item |
Language: | English English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.unisza.edu.my/2495/1/FH03-FKI-19-32696.pdf http://eprints.unisza.edu.my/2495/2/FH03-FKI-19-32697.pdf http://eprints.unisza.edu.my/2495/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kaunseling untuk Kaunselor : Cabaran Kaunselor Berdaftar Mendapatkan Perkhidmatan Kaunseling
by: Mohd Shahrul, Kamaruddin, et al.
Published: (2021) -
Kaunseling untuk Kaunselor: Faktor Penggalak Kaunselor MARA untuk Mendapatkan Perkhidmatan Kaunseling
by: Mohd Shahrul, Kamaruddin, et al.
Published: (2020) -
Tahap Celik Komputer Dan Kesan Terhadap Perkhidmatan Guru Bimbingan Dan Kaunseling Sepenuh Masa Daerah Kota Setar
by: Noor Asyikin, Hj. Shahrom
Published: (2002) -
Tahap Kepuasan Belajar dalam Kalangan Guru Pelatih
(IPG) Batu Rakit Terengganu
by: Mohd Sani, Ismail, et al.
Published: (2019) -
Kompetensi guru bimbingan dan kaunseling berpandukan model pengurusan perkhidmatan bimbingan dan kaunseling Kementerian Pendidikan Malaysia
by: Sabdari Mad Islaihi,
Published: (2017)