Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kamarul Shukri, Mat Teh
Format: Article
Language:English
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://eprints.unisza.edu.my/1849/1/FH02-FKI-18-16398.pdf
http://eprints.unisza.edu.my/1849/
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-unisza-ir.1849
record_format eprints
spelling my-unisza-ir.18492020-11-23T07:39:05Z http://eprints.unisza.edu.my/1849/ Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab Kamarul Shukri, Mat Teh L Education (General) 2010-12 Article NonPeerReviewed text en http://eprints.unisza.edu.my/1849/1/FH02-FKI-18-16398.pdf Kamarul Shukri, Mat Teh (2010) Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab. Journal of Educational Research, 30 (1). pp. 41-61. ISSN 01265261
institution Universiti Sultan Zainal Abidin
building UNISZA Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Sultan Zainal Abidin
content_source UNISZA Institutional Repository
url_provider https://eprints.unisza.edu.my/
language English
topic L Education (General)
spellingShingle L Education (General)
Kamarul Shukri, Mat Teh
Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab
format Article
author Kamarul Shukri, Mat Teh
author_facet Kamarul Shukri, Mat Teh
author_sort Kamarul Shukri, Mat Teh
title Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab
title_short Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab
title_full Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab
title_fullStr Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab
title_full_unstemmed Hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa Arab
title_sort hubungan status sosioekonomi dengan strategi pembelajaran bahasa arab
publishDate 2010
url http://eprints.unisza.edu.my/1849/1/FH02-FKI-18-16398.pdf
http://eprints.unisza.edu.my/1849/
_version_ 1684657762472034304
score 13.211869