Memperkasa pembangunan modal insan Malaysia di peringkat kanak-kanak: kajian kebolehlaksanaan dan kebolehintegrasian pendidikan STEM dalam kurikulum PERMATA Negara
Kajian ini adalah mengenai pendidikan STEM (Sains, Teknologi, Kejuruteraan, Matematik) untuk PERMATA Negara dan bertujuan menentukan kebolehlaksanaan pendidikan STEM kepada kanak-kanak 3-4 tahun di taska PERMATA dan kebolehintegrasian pendidikan STEM ke dalam Kurikulum PERMATA Negara. Selain itu,...
Saved in:
Main Authors: | Mazlini Adnan,, Aminah Ayob,, Ong Eng Tek,, Mohd Nasir Ibrahim,, Noriah Ishak,, Jameyah Sheriff, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
School of Social, Development and Environmental Studies, Faculty of Social Sciences and Humanities, Universiti Kebangsaan Malaysia
2016
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/9799/1/4ok.geografia-jan16-mazlini-edam1_%281%29.pdf http://journalarticle.ukm.my/9799/ http://www.ukm.my/geografia/v2/index.php?cont=a&item=2&thn=2016&vol=12&issue=1&ver=loc |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kurikulum Permata : panduan pendidkan awal kanak-kanak 0-4 tahun
by: Ayob, Aminah, et al.
Published: (2008) -
Kurikulum Permata, pendidikan awal kanak-kanak 0-4 tahun edisi 1
by: Badzis, Mastura
Published: (2008) -
Permata Lahir Kanak-Kanak Holistik
by: Utusan Malaysia, Zulkifli Jalil
Published: (2008) -
Usaha Memperkasa Modal Insan Berkualiti
by: Utusan Malaysia
Published: (2018) -
Hospital kanak-kanak Permata siap November
by: Siti Ainiza, Kamsari
Published: (2018)