Perspektif guru terhadap keterlibatan akademik dalam kalangan murid dengan ketidakupayaan penglihatan
Kajian tinjauan ini dijalankan untuk meninjau perspektif guru terhadap keterlibatan akademik dalam kalangan murid dengan ketidakupayaan penglihatan. Selain itu, kajian ini meninjau perbezaan perspektif antara guru di sekolah khas, guru resos dan guru tipikal sekolah di aliran perdana terhadap keterl...
Saved in:
Main Authors: | Manisah Mohd. Ali,, Noorfaziha Hassan, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
penerbit ukm
2014
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/8387/1/Chap4.pdf http://journalarticle.ukm.my/8387/ http://ejournal.ukm.my/jpend/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Latihan penggunaan alat bantu penglihatan terhad dalam kalangan murid ketidakupayaan penglihatan oleh guru pendidikan khas
by: Nursyuhada Jamaludin,, et al.
Published: (2017) -
Kemahiran tingkah laku sosial peringkat asas dalam kalangan murid berkeperluan pendidikan khas ketidakupayaan penglihatan
by: Norshidah Mohamad Salleh,, et al.
Published: (2018) -
Penilaian KIPP dalam pembelajaran dan pemudahcara murid ketidakupayaan penglihatan menggunakan buku teks Braille pendidikan kesenian
by: Norzuraina Mohd Nor
Published: (2019) -
Pengaruh guru, rakan sebaya dan sokongan keluarga terhadap keterlibatan matematik dalam kalangan murid sekolah menengah
by: Mohd Ayub, Ahmad Fauzi, et al.
Published: (2018) -
Pengaruh guru, rakan sebaya dan sokongan keluarga terhadap keterlibatan matematik dalam kalangan murid sekolah menengah
by: Ahmad Fauzi Mohd Ayu
Published: (2018)