Gaya pembelajaran dan pencapaian pelajar dalam reka bentuk aturcara
Sains Komputer melibatkan konsep abstrak dan dinamik yang sukar difahami pelajar mengguna metod pengajaran dan pembelajaran tradisional. Isu sebilangan pelajar Fakulti Teknologi dan Sains Maklumat (FTSM) yang tidak dapat menguasai kemahiran pengaturcaraan dan isu tenaga pengajar yang mengajar seca...
Saved in:
Main Authors: | Hazilah Mohd Amin,, Nur Haizum Mustafa, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2014
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/7920/1/5151-19037-1-PB.pdf http://journalarticle.ukm.my/7920/ http://www.ftsm.ukm.my/apjitm/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pembinaan Modul Pembelajaran Stem Berasaskan Cabaran Reka Bentuk Kejuruteraan Dan Kesannya Kepada Sikap Dan Pencapaian Pelajar
by: Mohd Ali, Mohd Shukri
Published: (2020) -
Kesan penggunaan portal pembelajaran pelajar dalam subjek reka bentuk dan teknologi
by: Ea Suk, Yong
Published: (2019) -
Penghasilan dan penilaian modul pembelajaran aturcara mikropemproses 68000
by: Ismail, Amirul
Published: (2003) -
Reka Bentuk Perisian Multimedia dalam Pengajaran dan Pembelajaran
by: Elhammi, Haji Ahmad
Published: (1998) -
Kesan reka bentuk tutor hologram terhadap pengalaman pelajar dan emosi dalam pembelajaran
by: Mohd Khairulnizam Ramlie
Published: (2021)