Tahap kepuasan, masalah dan cadangan untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan dan kemudahan taman : kajian kes di Taman Saujana Hijau Putrajaya
Pembangunan sesebuah bandar perlu bergerak seiring dengan penyediaan landskap di sesebuah taman awam. Taman awam merupakan salah satu kemudahan yang disediakan oleh Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) khususnya kepada komuniti bandar. Dalam konteks Malaysia, penyelidikan terhadap isu berkaitan dengan tama...
Saved in:
Main Authors: | Mohd Edzuan Abdullah Sani,, Zaini Sakawi,, Rosniza Aznie Che Rose, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2022
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/19243/1/53655-176557-1-SM.pdf http://journalarticle.ukm.my/19243/ https://ejournal.ukm.my/ebangi/issue/view/1459 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap kepuasan pengunjung terhadap pengurusan landskap dan kemudahan di Taman Saujana Hijau, Putrajaya
by: Mohd Edzuan Abdullah Sani,, et al.
Published: (2023) -
Tahap kepuasan, masalah dan cadangan untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan dan kemudahan taman tema: kajian kes di taman tema I-City, Shah Alam
by: Jabil Mapjabil, et al.
Published: (2016) -
Pest and disease incidence of coniferous species in Taman Saujana Hijau, Putrajaya urban park, Malaysia
by: Nura Adila Shamsul Kamar, et al.
Published: (2023) -
Analisis tahap kepuasan pengunjung di taman rekreasi awam Sabah
by: Rosniza Aznie Che Rose,, et al.
Published: (2019) -
Kualiti perkhidmatan dan kemudahan di Taman Tema I-City, Shah Alam
by: Jabil Mapjabil,, et al.
Published: (2016)