Kandungan visual pembelajaran analitik data bagi menyokong pembelajaran bermakna
Tenaga pengajar bagi kursus analitik data berhadapan dengan cabaran mempersiap pelajar dengan kepelbagaian penggunaan data yang memerlukan pemahaman konsep dan perkaitan antara konsep yang lebih mendalam dalam kurikulum. Masalah pembelajaran analitik data membabitkan pelajar yang jarang mempunyai pe...
Saved in:
Main Authors: | Hairulliza Mohamad Judi,, Zanaton H Iksan,, Noraidah Sahari @ Ashaari, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2021
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/17687/1/44100-166721-1-PB.pdf http://journalarticle.ukm.my/17687/ https://ejournal.ukm.my/ajtlhe/issue/view/1412 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Model pembelajaran bermakna melalui penggunaan media sosial di institusi pendidikan tinggi
by: Nurul Shakirah Mohd Zawawi,, et al.
Published: (2020) -
Pembelajaran pengaturcaraan bermakna melalui integrasi teknologi : tahap perlaksanaan dan penggunaan
by: Nurul Faeizah Husin,, et al.
Published: (2021) -
Teknologi e-penerbitan bagi menyokong pengajaran dan pembelajaran
by: Ahmad, Jasni, et al.
Published: (2005) -
Penggunaan teknologi maklumat bagi menyokong pengajaran dan pembelajaran
by: Wan Ishak, Wan Hussain
Published: (2004) -
Kerangka konsep pembelajaran teradun dalam persekitaran visual-autentik bagi menyokong kemahiran insaniah pelajar
by: Ghani, Muhammad Syahir, et al.
Published: (2014)