Dimensi interaksi penyedia-penerima dalam perkhidmatan sokongan sosial untuk pembangunan syarikat PKS: kajian kes Majlis Amanah Rakyat (MARA)
Interaksi dalam perkhidmatan antara penyedia dan penerima telah banyak dibincangkan dalam kajian yang lepas. Walau bagaimanapun, terdapat jurang pengetahuan tentang interaksi dalam konteks perkhidmatan sosial yang menyokong pemberdayaan golongan terpinggir dalam masyarakat. Lebih-lebih lagi bagi...
Saved in:
Main Authors: | Shahrizin Abdul Sarhadat,, Khairul Akmaliah Adham,, Rosmah Mat Isa, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Penerbit Universiti Kebangsaan Malaysia
2020
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/16893/1/39672-145634-1-PB.pdf http://journalarticle.ukm.my/16893/ https://ejournals.ukm.my/pengurusan/issue/view/1366 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pelaksanaan strategi berasaskan inovasi ke arah transformasi organisasi dan masyarakat: kajian kes Majlis Amanah Rakyat
by: Khairul Akmaliah Adham,, et al.
Published: (2023) -
Teknologi diperkenalkan Meta permudah interaksi tiga dimensi
by: Ong, Weng Yan, et al.
Published: (2021) -
Cabaran penyedia perkhidmatan peneman mobiliti warga emas dalam aspek sumber manusia
by: Nur Hasna Che Had,, et al.
Published: (2023) -
Sektor isi rumah: Komposisi penyedia kredit
by: Bank Negara Malaysia, et al.
Published: (2015) -
Langkah sokongan bantu perniagaan mikro, PKS
by: Anon
Published: (2021)