Pembelajaran-e, tekanan dan komitmen belajar dalam kalangan pelajar Sains Sosial di Universiti Kebangsaan Malaysia
Pembelajaran-e telah menjadi topik utama dalam kajian berkaitan pendidikan dalam konteks insitut pengajian tinggi. Penemuan oleh penyelidik terdahulu menunjukkan bahawa tanggapan kebolehgunaan pembelajaran-e mempengaruhi proses pembelajaran yang lebih berkesan dan meningkatkan prestasi pencapaian...
Saved in:
Main Authors: | Md Daud Ismail,, Nur Syuhada Md Zain,, Roshayati Abdul Hamid, |
---|---|
Format: | Article |
Language: | English |
Published: |
Pusat Pembangunan Mahasiswa & Perhubungan Alumni, Universiti Kebangsaan Malaysia
2016
|
Online Access: | http://journalarticle.ukm.my/10882/1/Artikel-6_PM-Dr.-Md-Daud-Ismail_FEP.pdf http://journalarticle.ukm.my/10882/ http://www.ukm.my/personalia/publication-category/jilid-1/ |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tekanan Pembelajaran di Kalangan Pelajar PJJ (UiTM)
by: Adi Zuraini, Md. Zain
Published: (2003) -
Kesesuaian persekitaran pembelajaran, interaksi guru-pelajar, komitmen belajar dan keselesaan pembelajaran dalam kalangan pelajar Biologi
by: Che Ahmad Che Nidzam, Shaharim Saidatul Ainoor, Yahaya Asmayati,
Published: (2016) -
Hubungan antara tekanan kerja dan kecerdasan emosi terhadap kepuasan kerja dalam kalangan pensyarah Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan, Universiti Kebangsaan Malaysia
by: Noordeyana Tambi,, et al.
Published: (2019) -
Meneroka tekanan dan sokongan sosial dalam kalangan bapa tunggal
by: Ainnur Erwana Saharudin,, et al.
Published: (2019) -
Sains Kesihatan: Waspada
Tekanan Darah Tinggi
by: Mohd Zain, Rehanah
Published: (2016)