Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar

Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar by Muliyati Mat Alim

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Muliyati Mat Alim
Format: thesis
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2020
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8836
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8836
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:8836
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:88362023-04-04 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8836 Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar Muliyati Mat Alim Tanjong Malim 2020 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8836 closedAccess Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar by Muliyati Mat Alim
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
description Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar by Muliyati Mat Alim
format thesis
author Muliyati Mat Alim
spellingShingle Muliyati Mat Alim
Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
author_facet Muliyati Mat Alim
author_sort Muliyati Mat Alim
title Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
title_short Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
title_full Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
title_fullStr Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
title_full_unstemmed Interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
title_sort interpretasi bentuk retorik visual, simbol, tema, mesej dan persepsi audiens dalam iklan kempen khidmat awam alam sekitar
publisher Tanjong Malim
publishDate 2020
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8836
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=8836
_version_ 1762839660742049792
score 13.223943