Perspektif pelajar pendidikan awal kanak-kanak (PAKK) terhadap amalan pengajaran pensyarah
Perspektif pelajar pendidikan awal kanak-kanak (PAKK) terhadap amalan pengajaran pensyarah by Norrulkamari Daud
Saved in:
Main Author: | Norrulkamari Daud |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2021
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7077 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=7077 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persepsi guru pelatih diploma pendidikan awal kanak-kanak terhadap penyeliaan praktikum oleh guru pembimbing dan pensyarah penyelia
by: Mohamad Zamal Nor Syazwanie, Ismail Mazeni, Sheriff Jameyah,
Published: (2017) -
Penilaian aktiviti pengajaran dan pembelajaran Diploma Pendidikan Awal Kanak-Kanak di IPTS Pahang
by: Mohammad Azrul Haron
Published: (2021) -
Pemanfaatan digital dalam kalangan pensyarah pendidikan awal kanak (PAKK) melalui kapasiti pedagogi pembelajaran bermakna (KPPB) dalam pengajaran dan pembelajaran (PdP)
by: Siti Iwana Sharizah Abu Samah
Published: (2022) -
Penggunaan kaedah fonik dalam pengajaran kemahiran bacaan awal kanak-kanak prasekolah
by: Syed Ahmad Sharipah Amalhayaty,
Published: (2015) -
Bahasa Arab untuk pendidikan awal kanak-kanak: satu kajian analisis keperluan
by: Mohammad Taufiq Abdul Ghani
Published: (2018)