Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam

Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam by Mohd Affendy Japar

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohd Affendy Japar
Format: thesis
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2018
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5547
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5547
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:5547
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:55472021-02-09 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5547 Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam Mohd Affendy Japar LB Theory and practice of education Tanjong Malim 2018 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5547 closedAccess Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam by Mohd Affendy Japar
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Mohd Affendy Japar
Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam
description Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam by Mohd Affendy Japar
format thesis
author Mohd Affendy Japar
author_facet Mohd Affendy Japar
author_sort Mohd Affendy Japar
title Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam
title_short Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam
title_full Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam
title_fullStr Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam
title_full_unstemmed Hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di Shah Alam
title_sort hubungan amalan kemahiran berfikir aras tinggi (kbat) dengan pencapaian ujian sains murid tingkatan empat di shah alam
publisher Tanjong Malim
publishDate 2018
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5547
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5547
_version_ 1691734655593611264
score 13.214268