Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran

Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran by Kannamah Mottan

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kannamah Mottan
Format: article
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2019
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5501
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5501
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:5501
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:55012021-01-26 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5501 Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran Kannamah Mottan Tanjong Malim 2019 article text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5501 closedAccess Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran by Kannamah Mottan
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
description Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran by Kannamah Mottan
format article
author Kannamah Mottan
spellingShingle Kannamah Mottan
Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran
author_facet Kannamah Mottan
author_sort Kannamah Mottan
title Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran
title_short Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran
title_full Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran
title_fullStr Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran
title_full_unstemmed Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran
title_sort kesan kg (kineasthetic, gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (add/adhd) sekolah rendah masalah pembelajaran
publisher Tanjong Malim
publishDate 2019
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5501
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=5501
_version_ 1690372766370365440
score 13.214268