Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme

Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme by Selamat Abd Malek,

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Selamat Abd Malek,
Format: thesis
Language:zsm
Published: N/A 2004
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=428
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=428
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:428
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:4282020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=428 Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme Selamat Abd Malek, DS Asia N/A 2004 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=428 closedAccess Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme by Selamat Abd Malek,
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic DS Asia
spellingShingle DS Asia
Selamat Abd Malek,
Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme
description Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme by Selamat Abd Malek,
format thesis
author Selamat Abd Malek,
author_facet Selamat Abd Malek,
author_sort Selamat Abd Malek,
title Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme
title_short Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme
title_full Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme
title_fullStr Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme
title_full_unstemmed Pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme
title_sort pembelajaran untuk kefahaman - kajian keberkesanan pengajaran dan pembelajaran sejarah menggunakan teori pembelajaran konstruktivisme
publisher N/A
publishDate 2004
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=428
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=428
_version_ 1674805035801772032
score 13.19449