Pembinaan dan penilaian modul pembelajaran mnemonik EZY bagi konsep pembundaran dalam kalangan murid tahun empat di pedalaman Sarawak
Pembinaan dan penilaian modul pembelajaran mnemonik EZY bagi konsep pembundaran dalam kalangan murid tahun empat di pedalaman Sarawak by Nurjailam Hamzah
Saved in:
Main Author: | Nurjailam Hamzah |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4193 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=4193 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan teknik Mnemonik terhadap keupayaan ingatan dan pencapaian murid Tingkatan Empat dalam topik Sistem Urinari
by: Siti Aisyah Azman
Published: (2024) -
Pembinaan Modul Bio Three dan kesannya terhadap penguasaan konsep serta kemahiran berfikir aras tinggi murid tingkatan empat
by: Muzafar Nurashikin,
Published: (2015) -
Pembangunan kebolehgunaan Modul Manipulatif Jubin Algebra bagi murid tingkatan empat
by: Rozita Mohamed Radzuan
Published: (2019) -
Pembinaan Dan Penilaian Modul Pengajaran Kendiri Lukisan Terbantu Komputer Bagi Mata
Pelajaran Lukisan Kejuruteraan Kbsm Tingkatan Empat
by: Saud, Muhammad Sukri, et al.
Published: (2010) -
Pembangunan dan penilaian kebolehgunaan Modul Pembelajaran Berasaskan Masalah bagi meningkatkan kemahiran menaakul murid tahun lima
by: Karthikesan Manikabasagan
Published: (2023)