Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran

Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran by - Turmudi

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: - Turmudi
Format: thesis
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2017
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3889
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3889
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:3889
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:38892020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3889 Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran - Turmudi LB Theory and practice of education Tanjong Malim 2017 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3889 closedAccess Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran by - Turmudi
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
- Turmudi
Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran
description Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran by - Turmudi
format thesis
author - Turmudi
author_facet - Turmudi
author_sort - Turmudi
title Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran
title_short Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran
title_full Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran
title_fullStr Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran
title_full_unstemmed Kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran Matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran
title_sort kesan penggunaan strategi berasaskan perancah metakognitif dalam pengajaran dan pembelajaran matematik terhadap prestasi, kesedaran metakognitif, dan kecekapan pengajaran
publisher Tanjong Malim
publishDate 2017
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3889
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3889
_version_ 1674805318008176640
score 13.214268