Perbandingan kaedah koperatif model TGT dan STAD terhadap minat, motivasi, pencapaian dan KBAT mata pelajaran Sejarah
Perbandingan kaedah koperatif model TGT dan STAD terhadap minat, motivasi, pencapaian dan KBAT mata pelajaran Sejarah by Misman Ruzianah,
Saved in:
Main Author: | Misman Ruzianah, |
---|---|
Format: | thesis |
Language: | zsm |
Published: |
N/A
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3340 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3340 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Keberkesanan pembelajaran model koperatif STAD meningkatkan minat, keyakinan dan pencapaian pelajar dalam pendidikan seni visual
by: Ab.Rahim@Ibrahim Azman,
Published: (2018) -
Keberkesanan pembelajaran koperatif Team Game Tournament (TGT) ke atas pencapaian,pemikiran kritis dan motivasi pelajar dalam topik formula dan persamaan kimia
by: Norlailatulakma Bolhassan
Published: (2017) -
Keberkesanan pembelajaran koperatif Team Game Tournament (TGT) ke atas pencapaian,pemikiran kritis dan motivasi pelajar dalam topik formula dan persamaan kimia
by: Norlailatulakma Bolhassan
Published: (2017) -
Kesan kaedah pembelajaran koperatif terhadap pencapaian pelajar dalam mata pelajaran matematik
by: Ngasiman, Nurulhuda
Published: (2014) -
Kajian kes penggunaan pembelajaran koperatif dan kemahiran generik terhadap pencapaian mata pelajaran "logik digital"
by: Megat Mohd. Zainuddin, Norziha, et al.
Published: (2006)