Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina

Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina by Ooi Yeong Wen,

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Ooi Yeong Wen,
Format: thesis
Language:zsm
Published: N/A 2016
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3109
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3109
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:3109
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:31092020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3109 Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina Ooi Yeong Wen, QA Mathematics N/A 2016 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3109 closedAccess Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina by Ooi Yeong Wen,
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic QA Mathematics
spellingShingle QA Mathematics
Ooi Yeong Wen,
Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina
description Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina by Ooi Yeong Wen,
format thesis
author Ooi Yeong Wen,
author_facet Ooi Yeong Wen,
author_sort Ooi Yeong Wen,
title Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina
title_short Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina
title_full Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina
title_fullStr Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina
title_full_unstemmed Penggunaan VLE FROG dalam pengajaran Matematik di sekolah rendah aliran Cina
title_sort penggunaan vle frog dalam pengajaran matematik di sekolah rendah aliran cina
publisher N/A
publishDate 2016
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3109
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=3109
_version_ 1674805259750342656
score 13.214268