Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik

Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik by Stevan Florence,

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Stevan Florence,
Format: thesis
Language:zsm
Published: N/A 2014
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2437
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2437
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:2437
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:24372020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2437 Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik Stevan Florence, LC Special aspects of education N/A 2014 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2437 closedAccess Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik by Stevan Florence,
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic LC Special aspects of education
spellingShingle LC Special aspects of education
Stevan Florence,
Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik
description Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik by Stevan Florence,
format thesis
author Stevan Florence,
author_facet Stevan Florence,
author_sort Stevan Florence,
title Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik
title_short Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik
title_full Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik
title_fullStr Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik
title_full_unstemmed Analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar India di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik
title_sort analisis masalah ponteng dalam kalangan pelajar india di sekolah menengah melalui kaedah pedagogi hermeneutik
publisher N/A
publishDate 2014
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2437
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=2437
_version_ 1674805204296400896
score 13.222552