Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans

Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans by Hapipi Zuhana Amatol Akrma,

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hapipi Zuhana Amatol Akrma,
Format: thesis
Language:zsm
Published: N/A 2014
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1514
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1514
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:1514
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:15142020-02-27 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1514 Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans Hapipi Zuhana Amatol Akrma, HE Transportation and Communications N/A 2014 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1514 closedAccess Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans by Hapipi Zuhana Amatol Akrma,
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic HE Transportation and Communications
spellingShingle HE Transportation and Communications
Hapipi Zuhana Amatol Akrma,
Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans
description Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans by Hapipi Zuhana Amatol Akrma,
format thesis
author Hapipi Zuhana Amatol Akrma,
author_facet Hapipi Zuhana Amatol Akrma,
author_sort Hapipi Zuhana Amatol Akrma,
title Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans
title_short Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans
title_full Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans
title_fullStr Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans
title_full_unstemmed Nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans
title_sort nilai murni dalam iklan televisyen satu tinjauan berdasarkan teori relevans
publisher N/A
publishDate 2014
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1514
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=1514
_version_ 1674805111982915584
score 13.18916