Kefahaman dan amalan guru dalam pengurusan tingkah laku disruptif kanak-kanak taska di Kuala Lumpur
Kefahaman dan amalan guru dalam pengurusan tingkah laku disruptif kanak-kanak taska di Kuala Lumpur by Dahliyah Abdul Jalil
Saved in:
Main Author: | Dahliyah Abdul Jalil |
---|---|
Format: | article |
Language: | zsm |
Published: |
Tanjong Malim
2023
|
Online Access: | https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11381 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11381 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kefahaman dan amalan guru dalam pengurusan tingkah laku disruptif kanak-kanak TASKA di Kuala Lumpur
by: Dahliyah Abdul Jalil
Published: (2023) -
Kesan token ekonomi, peneguhan dan peraturan terhadap perubahan tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak
by: Mad Sehat Syarinah,
Published: (2015) -
Kesan KG (Kineasthetic, Gamification) terhadap tingkah laku disruptif dalam kalangan kanak-kanak (ADD/ADHD) sekolah rendah masalah pembelajaran
by: Kannamah Mottan
Published: (2019) -
Garis panduan guru: pelaksanaan amalan zikir bagi kanak-kanak bermasalah tingkah laku agresif Berpandukan kanak-kanak autisma
by: Noorfarah Asmira Abdul Malek
Published: (2020) -
Pembangunan garis panduan guru untuk pelaksanaan amalan zikir bagi kanak-kanak bermasalah tingkah laku agresif
by: Noorfarah Asmira Abdul Malek
Published: (2021)