Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu

Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu by Mohamad Said Haji Ahmad

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mohamad Said Haji Ahmad
Format: thesis
Language:zsm
Published: Tanjong Malim 2004
Subjects:
Online Access:https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11335
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11335
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id oai:ir.upsi.edu.my:11335
record_format eprints
spelling oai:ir.upsi.edu.my:113352024-08-26 https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11335 Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu Mohamad Said Haji Ahmad LB Theory and practice of education Tanjong Malim 2004 thesis text zsm https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11335 openAccess Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu by Mohamad Said Haji Ahmad
institution Universiti Pendidikan Sultan Idris
building UPSI Library
collection Institutional Repository
continent Asia
country Malaysia
content_provider Universiti Pendidikan Sultan Idris
content_source UPSI Digital IR
url_provider https://ir.upsi.edu.my/
language zsm
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Mohamad Said Haji Ahmad
Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu
description Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu by Mohamad Said Haji Ahmad
format thesis
author Mohamad Said Haji Ahmad
author_facet Mohamad Said Haji Ahmad
author_sort Mohamad Said Haji Ahmad
title Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu
title_short Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu
title_full Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu
title_fullStr Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu
title_full_unstemmed Membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu
title_sort membanding pencapaian murid menggunakan bahan pengajaran bentuk cerita dengan bahan pengajaran bukan bentuk cerita dalam mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu tingkatan satu
publisher Tanjong Malim
publishDate 2004
url https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11335
https://ir.upsi.edu.my/detailsg.php?det=11335
_version_ 1809144649440296960
score 13.2014675