Pilihan raya uji teknik pemasaran politik
Kempen Pilihan Raya Umum Ke-13(PRU-13) semakin panas membabitkan semua parti dan calon bertanding. Tempoh berkempen akan berjalan selama 15 hari, mulai 20 April lalu dan akan berakhir tepat 12 tengah malam, 4 Mei depan. Ketika berkempen, teknik pemasaran politik akan diaplikasikan secara efektif d...
Saved in:
主要作者: | Mohd Sani, Mohd Azizuddin |
---|---|
格式: | 報紙 |
語言: | English |
出版: |
Berita Harian
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | http://repo.uum.edu.my/7822/1/Pilihanraya_uji_teknik....pdf http://repo.uum.edu.my/7822/ http://www.bharian.com.my |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengurusan politik: Evolusi media dalam kempen pilihan raya
由: Brahim, Malike, et al.
出版: (2014) -
Pilihan raya umum ke-13: Kesinambungan politik baharu kekentalan politik lama
出版: (2016) -
Politik ilmu diperlukan di Malaysia
由: Mohd Sani, Mohd Azizuddin
出版: (2015) -
Pilihan Raya Negeri Sarawak 2016: kempen, isu dan prestasi parti politik oposisi yang bertanding
由: Akmal Hisham Abdul Rahim
出版: (2018) -
Apa yang telah kita pelajari dari petisyen pilihan raya...
由: Ahmad Sabri, Ahmad Zaharuddin Sani
出版: (2013)