Kesahan Dan Kebolehpercayaan Instrumen Penilaian Kendiri Pembelajaran Geometri Tingkatan Satu
Tujuan - Membina satu instrumen untuk menilai murid membolehkan murid Tingkatan Dua membuat penilaian kendiri ke atas pembelajaran geometri dan menentukan kesahan kandungan dan kebolehpercayaan instrumen berkenaan. Metodologi - Pembinaan instrumen adalah berpandukan Model Penilaian Konteks-Input-...
Saved in:
Main Authors: | , |
---|---|
格式: | Article |
語言: | English |
出版: |
Universiti Utara Malaysia Press
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | https://repo.uum.edu.my/id/eprint/29469/1/MJLI%2014%2001%202017%20211-265.pdf https://doi.org/10.32890/mjli2017.14.1.9 https://repo.uum.edu.my/id/eprint/29469/ https://e-journal.uum.edu.my/index.php/mjli/article/view/mjli2017.14.1.9 https://doi.org/10.32890/mjli2017.14.1.9 |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|