Kesahan Dan Kebolehpercayaan Instrumen Penilaian Kendiri Pembelajaran Geometri Tingkatan Satu

Tujuan - Membina satu instrumen untuk menilai murid membolehkan murid Tingkatan Dua membuat penilaian kendiri ke atas pembelajaran geometri dan menentukan kesahan kandungan dan kebolehpercayaan instrumen berkenaan. Metodologi - Pembinaan instrumen adalah berpandukan Model Penilaian Konteks-Input-...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
Main Authors: Abdullah, Mohd Faizal Nizam Lee, Leow, Tze Wei
格式: Article
語言:English
出版: Universiti Utara Malaysia Press 2017
主題:
在線閱讀:https://repo.uum.edu.my/id/eprint/29469/1/MJLI%2014%2001%202017%20211-265.pdf
https://doi.org/10.32890/mjli2017.14.1.9
https://repo.uum.edu.my/id/eprint/29469/
https://e-journal.uum.edu.my/index.php/mjli/article/view/mjli2017.14.1.9
https://doi.org/10.32890/mjli2017.14.1.9
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!