Mengurus perubahan pemasaran industri abad 21
Penyestiaian demi penyeszraian dilakukan dalam strategi pemasaran secara lazimnya dicetuskan oleh perubahan faktor persekitaran. Dalam pemasaran, faktor persekitaran yang memberi lebih impak kepada aktiviti pemasaran adalah faktor persekitaran luaran.la terdiri dari faktor ekonomi, teknologi,semula...
Saved in:
主要作者: | Md Said, Nor Pujawati |
---|---|
格式: | Conference or Workshop Item |
语言: | English |
出版: |
2000
|
主题: | |
在线阅读: | http://repo.uum.edu.my/2296/1/Mengurus_Perubahan_Pemasaran_Industri_1.pdf http://repo.uum.edu.my/2296/ |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pembangunan sumber manusia di Malaysia: cabaran abad ke – 21
由: Yaacob, Hashim Fauzy (Penyelenggara)
出版: (2000) -
Perubahan pengurusan dalam pemasaran industri
由: Md Said, Nor Pujawati
出版: (2002) -
Siapa Yang Handal Mengurus Dia Akan Berjaya
由: Nasri, Mohd Zaini
出版: (1988) -
Celebrity and non-celebrity endorsement effectiveness on consumers’ attitude towards advertisement
由: Md Said, Nor Pujawati, et al.
出版: (2015) -
Celebrity and non-celebrity endorsement effectiveness on consumers' attitude towards advertisement
由: Md Said, Nor Pujawati, et al.
出版: (2015)